Alles over fysiotherapie.

Uitgebreide informatie over aandoeningen, klachten, therapieën en behandeling.

Top 10 van Nederland Fysiotherapie & Fitness

Snel terecht & altijd eerlijk advies

Geverifieerde 9,5 klantwaardering

Contracten alle zorgverzekeraars

Wat is een tennisarm?

Leer de subtiele signalen herkennen die jou vertellen wanneer fysiotherapie nodig is. Of het nu gaat om aanhoudende pijn, beperkte bewegingsvrijheid, leven met chronische aandoeningen, of herstel na operaties, ontdek hoe fysiotherapie jouw levenskwaliteit aanzienlijk kan verbeteren. Neem een proactieve stap naar beter welzijn door de expertise van een fysiotherapeut in te schakelen.

Wat is bekkenbodem fysiotherapie?

Wat valt er allemaal onder fysiotherapie?

Verken de veelzijdige aspecten van fysiotherapie, van musculoskeletaal tot geriatrisch, en ontdek hoe deze essentiële gezondheidsdiscipline bijdraagt aan het bevorderen, onderhouden, en herstellen van je fysieke gezondheid.

Hoe weet je of je naar de fysio moet?

Fysiotherapie bij een golferselleboog

De golferselleboog (of golfarm) is, net als de tenniselleboog, een blessure die ontstaat door overbelasting. Deze blessure wordt veroorzaakt door overbelasting van de buigspieren van de pols en vingers.

Valpreventie, ook aan huis

Soms komt bij ouder worden ook de angst om te vallen. Dit zorgt ervoor dat u minder gaat bewegen en simpele dingen als wandelen of boodschappen doen niet meer durft.

Fysiotherapie bij kaakklachten

Heeft u last van kaakklachten? Ook hier kan de fysiotherapeut u bij helpen. Kaakklachten kunnen meerdere oorzaken hebben en kunnen zich ook op meerdere manieren uiten.

Voorste kruisband gescheurd? Fysiotherapie helpt bij herstel!

Wanneer u door een verkeerde beweging of verdraaiing uw voorste kruisband scheurt wordt de knie erg instabiel. Vaak gaat deze blessure ook gepaard met letsel van de meniscus, het kraakbeen of andere banden. Wanneer u onder behandeling komt zal de therapeut eerst uw klachten onderzoeken. Daarna wordt er samen met u een behandelplan opgesteld

Fysiotherapie bij polsklachten

Polsklachten kunnen erg pijnlijk en vervelend zijn. Dit kan ervoor zorgen dat het dagelijks functioneren sterk beperkt en beïnvloed wordt. Heeft u last van een pijnlijke pols? Onze therapeuten staan voor u klaar om te werken aan een spoedig herstel. Zij zullen een persoonlijk behandelplan voor u opstellen naar uw behoefte en doelen.

Fysiotherapie bij urine-incontinentie

Urine-incontinentie wordt vaak als ongewild en vervelend ervaren wat (onnodig) voor veel onzekerheid kan zorgen. Urine-incontinentie is (vrijwel altijd) goed te behandelen, zowel bij mannen als bij vrouwen.

Fysiotherapie bij fibromyalgie

Mensen met fibromyalgie hebben chronisch last van pijn, stijfheid en vermoeidheid. Deze klachten komen vooral voor in de spieren, het bindweefsel en in/rondom de gewrichten.

U kunt met iedere soort klacht bij ons terecht.

× Kunnen wij u helpen?